ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

הלוואה חוץ בנקאית – מה זה אומר בכלל?

מרץ 20, 2022

בעוד שבית הספר והתיכון דואגים ללמד אותנו היסטוריה, אזרחות, ספרות, מתמטיקה, ואפילו לפעמים כלכלה, הרי שבסיסים בהתנהלות כלכלית נכונה ומעט בסיס בפיננסים של האדם הממוצע משום מה אין בתוכנית הלימודים. לא רק בישראל, מיליוני צעירים מוצאים את עצמם מתבגרים לתוך עולם עם מציאות כלכלית שאינה מוכרת להם, לפחות לא ברמה שהם יודעים כיצד להתנהל בצורה נבונה ואחראית. דברים כמו הלוואות חוץ בנקאיות, ריביות על המינוס, ניהול כלכלת הבית וכיו"ב נשארים לוטים בערפל, ולעיתים המצב שזה יוצר מאתגר במיוחד.

חשבתם פעם מדוע כל כך הרבה אנשים בישראל נמצאים במינוס? ומנגד, ישנם לא מעט אשר חיים ללא מינוס, ומצליחים "לסגור את החודש". ובכן, ההבדל ביניהם הוא הרבה פעמים התנהלות פיננסית נבונה יותר, התנהלות שמבוססת על ידע שהם רכשו במשך הזמן או פשוט מהבית.

הלוואה חוץ בנקאית כדי להחזיר אתכם לתמונה

הלוואה חוץ בנקאית היא בעצם הלוואה מגוף פיננסי שיש לו אישור להעמיד הלוואות לאזרחי ישראל בתנאים שונים. מדובר בגופים שנמצאים תחת פיקוח ועובדים בסטנדרטים שמכתיב משרד האוצר, גופים המאפשרים לישראלים רבים לחזור לעמוד על הרגליים, וללמוד כיצד לנהל את עצמם כלכלית בצורה נכונה.

הלוואה חוץ בנקאית בתנאים הנכונים יכולה:

  • להגיע לחשבון שלכם בתוך שלושה ימים בלבד
  • לאפשר לכם מסגרת אשראי רחבה יותר ליום יום
  • להגיע עד סכומים מכובדים של 150,000 ש"ח (מאה וחמישים אלף)
  • לתת לכם תנאי החזר וריביות נוחים יותר, שהבנק פשוט לא ייתן לכם

היתרונות הללו הופכים את ההלוואות החוץ בנקאיות לאטרקטיביות במיוחד, בטח בישראל, בה הצורך בכסף גבוה כל הזמן. במקביל, אם אתם בנקודה בה אתם צריכים הלוואה, חשוב לשקול במקביל ללקיחת ההלוואה לשבת ולחשוב היטב על ההתנהלות הכלכלית שלכם, וכיצד בעצם אפשר לשפר את המצב שלכם מעבר להלוואה, כדי שתהיה לכם יותר רווחה כלכלית בחיים באופן כללי.

כמה עובדות שחשוב לדעת קודם כל

מעבר לתנאים המשופרים שתקבלו בהלוואה חוץ בנקאית, הסכומים המכובדים שיכולים לענות על כל צורך, והמהירות בה אפשר לקבל את הכסף, יש לא מעט פרטים קטנים שחשוב שתדעו כשאתם ניגשים לקחת הלוואה. הראשון מביניהם הוא הגבלת הגיל, שכן רק תושבים מעל גיל 21 יכולים לקבל הלוואה.

בעזרת אלגוריתם באתר האינטרנט, תוכלו לגלות באופן מיידי "על המקום" האם אתם זכאים להלוואה או לא. פשוט ונוח, קל וזמין, כך שתוכלו לבצע זאת אפילו כעת, בכמה רגעים בודדים. הריבית על ההלוואה נקבעת ממספר גורמים, ביניהם גובה ההלוואה, כמות התשלומים, גובה ריבית הפריים העדכני ביותר, והריבית האישית שמותאמת לרמת הסיכון לפי הפרופיל שלכם. חשוב גם לזכור כי אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

דילוג לתוכן