ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

השתלת שיער באיסטנבול: מחזירים עטרה ליושנה

מרץ 31, 2022

השתלות שיער באיסטנבול הפכו מזמן לשם דבר בעולם כולו. גברים רבים מישראל מגיעים לעיר קרחים ויוצאים ממנה עם רעמה מפוארת. למה כל כך כדאי להשתיל שיער בטורקיה? הנה התשובות

השתלת שיער משנה את המראה החיצוני מקצה לקצה. בעולם שבו אנחנו רודפים אחרי טשטוש סימני הגיל ומחפשים את מעיין הנעורים, השתלת שיער היא בהחלט אחת הדרכים שהופכות פופולריות יותר ויותר בשנים האחרונות.

בישראל השתלת שיער היא עניין יקר מאוד, ולכן גברים ונשים ישראליים מחפשים מקומות חלופיים לחדש בהם את ימי השיער השופע. אחת המדינות שמתחרה על הלב ועל הכיס של התיירים מישראל היא טורקיה. השתלות שיער באיסטנבול כבר הפכו לעניין שבשגרה במסגרת תיירות הבריאות. המכונים באיסטנבול הבינו את כללי המשחק מהר מאוד, הכשירו צוותים רפואיים רבים שעוסקים במלאכה, והופכים את ניתוח השתלת השיער לחווייה תיירותית לכל דבר ועניין.

בפועל מה שקרה הוא שכיום טורקיה נמצאת בראש טבלת המדינות בהן מבוצעים ניתוחי השתלת שיער. לאור זאת, הידע והניסיון הרב שצברו הרופאים במקום הפכו אותם למומחים בעניין וכיום הם מציעים מגוון רחב של שירותים טרום ניתוחיים ופוסט ניתוחיים.

להבדיל ממדינות אחרות, בטורקיה שירותי הבריאות הניתנים לאנשים הם בערבות המדינה. התוצאה הישירה של מדיניות זו היא פתיחה של בתי חולים רבים ברחבי המדינה והעסקה של אלפי רופאים בכל תחומי הרפואה, ביניהם כמובן גם בתחום הדרמטולוגיה והשתלות השיער. ההכשרה הרפואית ברמה האקדמית וברמה המעשית שמקבלים הרופאים בטורקיה בכלל ובאיסטנבול בפרט שמה אותם על המפה בכל מה שנוגע לניתוחים מוצלחים להשתלת שיער.

בכל הנוגע למכשול השפה, השתלות שיער בטורקיה מתחילות באבחון אונליין שעושים רופאים בשפה העברית. אחרי האבחון הראשוני וההבנה של התהליך הדרוש לצורך הצלחת הניתוח, מוצעות למטופלים מגוון אפשרויות טיפוליות. את האבחון הראשוני עושה רופא על סמך תמונות, אולם כאשר המטופלים מגיעים לניתוח, מבוצע אבחון נוסף מקיף, מקצועי ומעמיק הרבה יותר. אבחון מסוג זה לוקח בחשבון את סוג השיער, מצב העור, היכולת של הגוף לקלוט את השיער והדרכה מפורטת של המטופל בנוגע להליך הטיפולי שהוא עומד לעבור.

בדרך הזו משיגים הרופאים והצוות הרפואי התומך שיתוף פעולה מלא באמון הדדי. המטופלים מקבלים את מלוא המידע לפני שהם מגיעים לביצוע השתלות שיער באיסטנבול. לאחר מכן הם מגיעים למרכז הרפואי, מתקבלים בחום ובתמיכה גדולה על ידי הצוות המקומי שלא פעם גם דובר עברית. אחרי אבחון נוסף והדרכה, המטופלים מוכנים לשלב הבא והוא הניתוח עצמו.

אולי זה נשמע מופרך, אבל כעבור מספר ימים מהרגע שמגיעים לעשות השתלות שיער באיסטנבול, המציאות כולה משתנה. הקרחת הופכת להיות נחלת העבר ואת הראש מעטרת רעמה, שמזכירה את ימי הנעורים. בשל העובדה שהטיפול נעשה על ידי טובי המומחים, אחוזי ההצלחה גבוהים מאוד והמטופלים בכל העולם נהנים מלוק חדש, צעיר ורענן.

דילוג לתוכן