ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

חנות דגים מודיעין – מה אפשר לקנות בה?

מרץ 29, 2022

בתוך מתחם של חנות דגים מודיעין אנחנו יכולים לקנות דגים טריים ואיכותיים וגם דגים מיובאים. בארץ קיים מבחר גדול של דגים שמגדלים אותם בארץ בבריכות דגים או שהם מצויים באופן טבעי בים ודגים אותם משם. דגים כמו טונה או סלמון – הם דגים שגדלים יותר באוקיינוס או באזור של נורבגיה וארצות הצפון הקרות ולכן לרוב דגים אלו מיובאים לארץ ולא גדלים בה אופן טבעי.

חנות דגים מודיעין – קנייה של דגים טריים

כאשר אנחנו הולכים לקנות דגים בחנות כמו חנות דגים מודיעין, חשוב לשים לב שאנחנו קונים דגים טריים. קיים הבדל בטעם בין דגים שעברו הליך של הקפאה ובין דגים שהם טריים. לרוב, דגים טריים צריך לאכול עוד ביום שקונים אותם או מקסימום יום אחד אחרי – אחרת הם מתקלקלים. כאשר אנחנו קונים דגים קפואים אנחנו יכולים להשאיר אותם בהקפאה במקרר עד שנרצה לאכול אותם ואז נצטרך להפשיר אותם.

למה חשוב לשים לב בקנייה של דגים?

בקנייה של דגים חשוב לשים לב לטריות של הדגים וגם לניקיון של החנות שבה אנחנו קונים אותם. חנות דגים נקייה היא סימן לכך שהדגים באמת טריים ובריאים. עוד חשוב לשים לב כאשר אנחנו בוחרים לקנות דגים במקום כמו חנות דגים מודיעין, שאנחנו מבקשים מהמוכר בחנות לנקות ביסודיות את הדג מהעצמות. חשוב לנקות פילה של דג מעצמות  כי אז קל יותר לאכול אותו מבלי לפחד ואין סכנה שנחנק חס וחלילה מהעצמות שלו.

למה כדאי לאכול דגים?

אז למה בעצם כדאי לאכול דגים? דגים הם מאכל בריא מאוד. יש בהם הרבה מינרליים וגם אומגה 3 – שקשה למצוא בריכוז גבוה במאכלים אחרים. מומלץ מאוד לאכול דגים אם אנחנו עושים דיאטה. באופן כלל מומלץ לאכול דגים עד פעמיים או שלוש בשבוע – אך לא יותר מכך. אכילת דגים בריאה בכל גיל וגם ילדים יכולים לאהוב לאכול דגים. חשוב שנשים לב באיזה חנות אנחנו קונים את הדגים ושיש בה אמצעי קירור טובים. חנות דגים מודיעין היא דוגמא למקום שבו כדאי ומשתלם מאוד לקנות דגים טריים או קפואים.

בסופו של דבר, דגים הם מזון בריא מאוד וטעים מאוד. דגים הם אחד מסוגי המזון היחידים שניתן לאכול אותם גם מבלי שמבשלים אותם בחום (נגיד אפשר לאכול דגים בכבישה קרה או בסושי). כאשר אנחנו אוכלים דגים הדבר שהכי חשוב להקפיד עליו הוא להיזהר מהעצמות שלהם ולוודא שהם טריים. אכילה של דג לא טרי יכולה לגרום להרעלת קיבה ולכן חשוב להיזהר מזה מאוד. לנשים בהיריון מומלץ מאוד לא לאכול דגים ובמיוחד לא לאכול דגים טריים – כי זה יכול לגרום למחלות שונות אצל העובר ולסכן את ההיריון ואת הבריאות של האם והעובר.

דילוג לתוכן