ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

כל מה שרציתם לדעת על הגדלת חזה לפני אחרי

פברואר 15, 2022

נשים רבות רוצות להחליט לבד איך הגוף שלהן יראה. הרבה מאוד נשים לא אוהבות את המידות של הגוף הטבעי שלהן והן רוצות לעבור טיפולים פלסטיים שונים על מנת להתאים את המראה שלהן לטעם האישי שהן מתחברות אליו. כך למשל הרבה מאוד נשים בוחרות לעבור ניתוח להגדלת חזה – כי זה מה שהן מרגישות שיגרום להן להרגיש יפות יותר ובטוחות יותר בעצמן. ניתוח הגדלת חזה לפני אחרי, זה דבר שחשוב לחשוב עליו טוב. כאשר אנחנו בוחרות לעבור ניתוח מסוג זה חשוב שנהיה מודעת לכך שברוב המקרים מדובר בהליך בלתי הפיך.

הגדלת חזה לפני אחרי – למה חשוב לשים לב?

כאשר אנחנו רוצות לעבור ניתוח הגדלת חזה לפני אחרי, אחד הדברים שהכי חשוב שנשים לב אליהם הוא מי הרופא שינתח אותנו. עוד חשוב לשים לב שאנחנו בוחרות להגדיל את החזה שלנו באופן שיהיה מידתי למידות של שאר הגוף שלנו כולל לגב ולכתפיים שלנו. נשים שמגדילות יותר מדי את החזה שלהן יכולות לסבול בגלל זה מכאבים בגב, בכתפיים ובשרירים פשוט כי החזה החדש שלהן הוא כבד מדי למידות הגוף הטבעי שלהן.

למי ניתוח הגדלת חזה יכול להתאים?

ניתוח הגדלת חזה יכול להתאים לכל אישה שעבר את גיל 18. לרוב ההתפתחות המינית (ומכאן גם גודל החזה) אצל כל אישה נקבעים כשנתיים או שלוש לאחר שהיא התחילה לקבל מחזור סדיר. לנערות מומלץ לא לעבור ניתוח מסוג זה כי הגוף שלהן עוד לא סיים לצמוח. מומלץ גם לשים לב שאנחנו עוברות ניתוח הגדלת חזה לפני אחרי שאנחנו סיימנו עם לידות והיריון והנקה של תינוקות. נשים שיש להן שתלים בחזה לא יכולות להניק את התינוק שלהן.

למה חשוב שנרגיש בנוח עם הגוף שלנו והמראה שלו?

ניתוח הגדלת חזה לפני אחרי, נועד לאפשר לנו להרגיש בנוח עם הגוף שלנו. כל אישה צריכה להרגיש בנוח עם הגוף שלה. אם אנחנו לא מרגישות בנוח עם הגוף שלנו הביטחון העצמי שלנו נמוך יותר וכתוצאה מכך אנחנו יכולים להצליח פחות בתחום הרומנטי ובמימוש עצמי בקריירה שלנו. אם אנחנו רוצות להעצים את עצמנו והגענו למסקנה שמה שיסייע לנו בכך הוא להגדיל את החזה שלנו – אז אסור לנו לתת לאף אחד לעצור אותנו.

ניתוחי הגדלת חזה יכולים לסייע מאוד גם בשיקום של נשים שמחלימות מסרטן השד ונאלצו בגלל הסרטן לעבור כריתה חלקית או מלאה של השדיים שלהן. בניתוחי הגדלת חזה יש הרבה כוח נשי והרבה עוצמה נשית שיכולה להעצים נשים רבות. אם אנחנו רוצות להרגיש טוב יותר עם המראה החיצוני שלנו ולאהוב את הגוף שלנו – כדאי לנו לעשות כל מה שאנחנו יכולות כולל ניתוחים פלסטיים שונים בשביל להגשים זאת.

דילוג לתוכן