ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

כל מה שרצית לדעת על ניתוח הרמת חזה

מאי 18, 2022

אחד הניתוחים הנפוצים ביותר בקרב נשים בישראל ובכלל בעולם המערבי זהו ניתוח להרמת חזה. לאורך השנים החזה של האישה עובר שינויים רבים, כבר מהשלבים הראשונים בגיל ההתבגרות בהם החזה מתעצב לחזה מפותח, מקבל את צורתו ומתייצב, אך כבר לאורך השנים הבאות מיד לאחר מכן חזה הנערה משתנה אם זה בעקבות עליה במשקל, ירידה במשקל, הריונות, לידות והנקות, גיל וכמובן תהליך טבעי של כוח המשיכה ועוד. הרמת חזה הינו תהליך פשוט יחסית המאפשר למנתרים פלסטיים להעניק לאישה את החזה שתמיד רצתה שיהיה לה וגם לכן גם נשים רבות פונות לקליניקות מובחרות כדי לעבור את התהליך.

אין אחד שיכול לעמוד בפני הטבע, אנחנו בזכות הטכנולוגיה המתקדמת יכולים לקבל תוצאות שנהיה מרוצים מהם ולעכב מעט את תופעות הזקנה או הגיל שמופיעים על גופינו, אך אין אחת שתופעות הזקנה פוסחות עליה. ניתוח להרמת חזה מאפשר לנשים רבות להרגיש טוב יותר עם עצמן, להעלות להן את הביטחון העצמי, ולהעניק להן חזה כפי שרצו תמיד. התהליך הינו פשוט ומהיר ומבוצע בהתאמה מלאה למטופלת ולמצבה.

למי מתאים ניתוח להרמת חזה?

כל אישה שמרגישה כי החזה שלה אינו מתוח כפי שהייתה רוצה, כל מי שמתביישת בחזה שלה בין אם מתחת לחולצה ובין אם עירומה מול המראה. לכל אישה יש את הזכות להרגיש טוב בגוף שלה והמנתחים הפלסטיים בשילוב הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרים לכך לקרות.

נשים לאחר לידות פונות לאחר שסיימו את סבב הלידות למרפאות אסתטיקה על מנת להרים את החזה ולהעניק לו את המראה שהן היו מעוניינות לקבל. לאחר הלידות וההנקות החזה מאבד מצורתו, מה גם שבכל היריון ההורמונים גורמים לעור להיות מתוח יותר על מנת שיתאפשר ייצור חלב אם ואחר תקופת ההנקה, כשהשד מפסיק את ייצור חלב האם השד מתרוקן ומאבד מצורתו המלאה.

נשים שהשילו קילוגרמים רבים ממשקלם, גם כאן, נשים שהשקיעו מאמצים רבים כדי להיראות חטובות ומעוצבות אך כשהן מסתכלות בראי הן מבחינות בשדיים נפולים למדי. לפני הירידה במשקל השומן העודף מילא את החזה שלהן ולאחר הירידה המשמעותית נשארו שקי השדיים ריקים ונפולים. ניתוח להרמת חזה מאפשר להם ליהנות מהגוף החטוב שעמלו רבות להשיג וגם ליהנות ממראה חזה מתוח ויפה.

שיטות לניתוח להרמת חזה

ישנן מספר שיטות להרמת חזה, כל שיטה מותאמת למטופלת הן בהתאם לנתונים פיסיים, לרצונה בתוצאות הסופיות לטיפול והן לנתונים רפואיים אחרים. את האבחנה יבצע הרופא המנתח בביקורה של האישה במרפאתו. למשל, ישנן נשים המעוניינות בניתוח להרמת חזה שבאותה ההזדמנות גם תבוצע הגדלת חזה. נשים אחרות ישמחו להקטנת חזה ולהרמתו. ישנן טיפולים הכוללים שתלים וישנם ללא שתלים וכל אחד מהטיפולים יבוצע בהתאם לרצונה של המטופלת והחלטתו המקצועית של הרופא. הניתוחים להרמת חזה מתבצעים בהרדמה מלאה, משך הניתוח משתנה ממטופלת למטופלת אך במרבית המקרים עורך בין שעה לשעתיים וחצי.

דילוג לתוכן