ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

מדריך קניית מקפיאים

מרץ 3, 2022

כשגודל תא ההקפאה אינו משביע רצון, ונמאס לארוז מחדש את הירקות הקפואים, הגלידות והפשטידה של סבתא שוב ושוב על מנת לנסות לדחוס הכול פנימה, זה הזמן לשקול השקעה בבחירת הדגם המתאים מבין הדגמים הזמינים של מקפיאים עצמאיים, שזמינים בשני סוגים: דגמים עם פתח עליון ודגמים זקופים.

מקפיאים עם פתח עליון

ברוב המקרים, מקפיאים עם פתח עליון פחות יקרים ממקפיאים ניצבים, אבל יש צורך במקום רחב להצבתם, לעומת הצורך בחלל גבוה להצבת מקפיא ניצב. בשל הרוחב של מקפיאים עם פתח עליון, הם צריכים גם להיות מוטים כדי לעבור דרך הפתח.

יש להם קיבולת גדולה, אבל פריטים בחלק התחתון דורשים הסרה של פריטים בחלק העליון, לגישה נוחה. מקפיאים עם פתח עליון חסכוניים יותר באנרגיה בהשוואה למקפיאים ניצבים, ובמקרה של הפסקת חשמל, מקפיא זה ישמור על מזון קפוא יותר, אם המכסה נשאר סגור.

מכיוון שהסלילים של דגמי מקפיאים עם פתח עליון מובנים בדפנות שלהם, אין צורך במאוורר כדי להזרים את האוויר הקר, מה שגם הופך אותם לשקטים יותר.

מקפיאים זקופים

ברוב המקרים, מקפיאים זקופים עולים יותר ממקפיאים עם פתח עליון, מכיוון שהם כוללים תכונות ארגוניות טובות יותר, כמו מגירות ומדפים, והם מיועדים להיכנס בקלות דרך הפתח. חלק מהדגמים כוללים אפשרות הקפאת בזק, שמורידה את הטמפרטורה במקפיא במהירות לאחר הכנסת המזונות.

לדגמי מקפיאים זקופים זולים יותר יש אפשרות הפשרה ידנית; ולדגמים היקרים יש את הנוחות של הפשרה אוטומטית.

בחירת מקפיא בגודל הנכון

מקפיאים זמינים בארבע גדלים בסיסיים: קומפקטי, קטן, בינוני וגדול. בקניית מקפיא, יש לקחת בחשבון לא רק את הקיבולת של המקפיא, אלא גם את גודל המשפחה והאופן בו אתם אוכלים.

האם אתם בדרך כלל קונים הרבה מזונות קפואים בתפזורת? האם אתם מעוניינים להקפיא את הפירות והירקות הטריים מהגינה שלכם על מנת שתוכלו ליהנות מהם במשך כל השנה? האם מישהו במשפחתכם דג דגים?

במילים אחרות, מקפיאים בגודל הנכון הם מקפיאים שמתאימים להרגלי האכילה והאירוח שלכם

שיקול נוסף שיש לקחת בחשבון הוא ההעדפה המשפחתית למזונות קפואים או מוכנים. במקרה שיש מעט זמן לבשל ואתם יכולים לקנות בסופרמרקט רק פעם בשבוע, בחירת הדגם המתאים מבין הדגמים הזמינים של מקפיאים, תאפשר התמודדות עם העומס.

עם בחירת הגודל האופטימלי של המקפיא המועדף, מבין הגדלים הזמינים של מקפיאים, והבנת כמות המזונות הקפואים שאתם מתכננים לאחסן, זה הזמן לתכנן את המקום הפנוי עבור המקפיא החדש שלכם.

בשורה התחתונה, מתייעצים עם המומחים לפני שבוחרים

מקפיאים זמינים עם שפע תכונות, והתפקיד שלהם הוא פשוט: לשמור מזונות קפואים. קיימות מספר תכונות שכדאי לשקול בבחירת המקפיא המתאים, ולהתייעץ עם נציגי השירות באולם התצוגה של חברה שמייצרת ומשווקת מכשירי חשמל ביתיים, על בחירת המקפיא המתאים לצרכים שלכם.

 

דילוג לתוכן