ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

מהם מקררי 3 דלתות?

אוקטובר 18, 2021

לא כל המקררים מיוצרים באופן דומה. הם זמינים בגדלים, צורות ועיצובים שונים, ועם ההתקדמות בטכנולוגיית ייצור המקררים במהלך השנים, תכונות ומאפיינים שונים בלטו בפופולריות שלהם. נכון להיום, אחת מהתכונות המתקדמות ניתן למצוא בדגמים השונים של מקררי 3 דלתות.

בתחילה, סוגים שונים של מקררי 3 דלתות נמצאו בבתים יוקרתיים, אבל הפכו להיות פופולריים יותר ויותר בבתי מגורים עם עיצוב פנים מודרני, כולל בבתים שמעוצבים בסגנונות פחות אקסטרווגנטיים, והיום ניתן לראות אותם כמעט בכל בית. הרעיון של עיצוב פנים עם דלתות צרפתיות בחללים פתוחים, הגיע היום גם למקררים שלכם.

מאפייני הסגנונות הפופולריים ביותר של מקררי 3 דלתות

מקררי 3 דלתות הם הטרנד האחרון בעיצוב מקררים. למקררים אלו יש שתי דלתות מקרר שנפתחות כלפי חוץ, כשהפיצול באמצע. הדלתות ניתנות לפתיחה בנפרד, או שניתן לפתוח את שתי הדלתות יחד. הרעיון הוא שעל ידי פתיחת שתי הדלתות הראשיות, אתם פותחים את כל החלל, מה שהופך את כל המקרר לגלוי בבירור, עם אפשרות גישה נוחה לדלת השלישית של המקרר.

רוב הדגמים של מקררי 3 דלתות זמינים עם מגירת מקפיא אחת או שתיים בתחתית. עיצוב בסגנון זה שימושי, מכיוון שרוב האנשים ניגשים למקרר בתדירות גבוהה, ומגירות המקפיא התחתונות הגדולות יותר, מאפשרות גם מקום מאורגן יותר.

מגוון גדלים וצבעים

במהלך בחירת הדגם המתאים מבין הדגמים השונים של מקררי 3 דלתות לבית, יש לקחת בחשבון את הגודל. בניגוד לדגמי מקררים אחרים, בהם דלת אחת מתנדנדת לכיוון אחד, למקררים אלו יש שתי דלתות שמשפיעות על החלל משני צידי המקרר.

יחד עם זאת, חשוב לזכור כי מכיוון שדלת המקרר מתפצלת לשניים, כמות השטח הנדרשת בכל צד תהיה קטנה יותר בהשוואה למקררים עם דלת אחת, מה שהופך את אפשרות האחסון בדלת השלישית הפנימית, למועמדות נהדרת של מקררים למשפחות עם צרכי אחסון של כמויות גדולות של מזונות.

וזה לא הכול. מגירות ההקפאה התחתונות הן לרוב עמוקות ביותר, ולכן שליפתן דורשת מקום, לכן חשוב לוודא מדידה קפדנית לפני רכישת הדגם המתאים מבין הדגמים של מקררי 3 דלתות.

השיקול העיקרי הוא שיקול הפריסה

מקררי 3 דלתות מאפשרים פריסה חזותית נהדרת עם פתיחת הדלתות, והבחירה בדגם הנכון, ללא קשר לגודל המקרר, קשורה לפריסה המתאימה. אין צורך להתכופף ולהזיז מוצרים, כי הכול גלוי ומאורגן.

לרוב הדגמים של מקררי 3 דלתות יש מדפים ניתנים להזזה, שמאפשרים שליפתם החוצה לקבלת מבט עמוק יותר בעת הצורך. עיצוב זה מסייע מאוד גם כשזה מגיע לגישה לפריטים שקשה להגיע אליהם.

אין יותר מלפפונים רקובים בפינות נסתרות

מגירות המקפיא, מגירות התוצרת הטרייה, והמכלים הרחבים של הדלתות מספקים הרבה מקום לארגון המקרר שלכם. הם מאפשרים לכם לראות בקלות מה יש במקרר, ומסייעים במניעת הצטברות פריטים עבשים במקומות בלתי נראים.

דילוג לתוכן