ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי NFC?

מרץ 17, 2022

הטכנולוגיות שלא מפסיקות להשתכלל מספקות לנו עוד ועוד אפשרויות, במגוון רחב של תחומים. אחד מהם הוא כרטיסי הביקור, שהפכו מכרטיס נייר מוגבל לחוויה דיגיטלית מרשימה. כעת ישנו חידוש נוסף – כרטיס ביקור דיגיטלי עם NFC, ולכל מי שרוצה למנף אינטראקציות שונות לשיתופי פעולה עתידיים כדאי להתוודע לאופציה וכמובן להצטייד בכרטיס חכם זה.

מה זה NFC?

כדי להבין למה כדאי להוסיף לכל כרטיס ביקור דיגיטלי NFC, רצוי קודם כל לדעת מה זה בעצם NFC. המונח NFC הוא ראשי תיבות של הביטוי Near Field Communication, ובעברית (בתרגום לא מדויק, אבל מקובל): תקשורת טווח אפס.

הכוונה היא לפרוטוקול תקשורת שמבוסס על גלי רדיו, ושמאפשר העברת נתונים מסוגים שונים על בסיס קרבה פיזית בין התקנים, גם בלי לחבר ביניהם. חשוב להבחין בין NFC לבין Wi-Fi שהן שתי טכנולוגיות שונות לחלוטין, וכן בין NFC לבין בלוטות' – היתרון העיקרי של ה-NFC הוא שאין צורך במקור מתח חשמלי כדי לשדר את הנתונים, ולכן ניתן לצייד גם כרטיסי אשראי וכרטיסי ביקור ב-NFC.

אגב, כבר ב-2006 יוצר טלפון סלולרי שתמך ב-NFC: הנוקיה 6131. ב-2015 הושק גוגל פיי, מנגנון תשלומים שמבוסס על הצמדת הסלולרי למסוף שפועל על בסיס NFC, ושנה מאוחר יוצר הושק גם משחק לגו שמשולבת בו הטכנולוגיה החכמה. כעת יש גם כרטיס ביקור דיגיטלי NFC.

מדוע עבור כל כרטיס ביקור דיגיטלי NFC היא תוספת מבורכת?

כרטיסי ביקור דיגיטליים הם אופציה יעילה ומרשימה ליצירת רושם ראשוני חיובי ולהמשך הקשר בנוחות. כשמוסיפים לשלל האיכויות של כרטיס ביקור דיגיטלי NFC, התוצאה מוצלחת אפילו יותר. בזכות ה-NFC, אפשר 'לתת' את כרטיס הביקור לכל אדם שמעוניין בו גם בלי צורך בקבלת פרטים (להעברת הכרטיס). כל מה שתצטרכו לעשות הוא לבקש מאותו אדם שנוצר איתו קשר ראשוני לשלוף את הסלולרי שלו ולהצמיד אליו את הכרטיס שלכם שכולל את ה-NFC. באותו רגע כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם נמצא בסמארטפון של אותו אדם והוא יוכל כמובן להשתמש בו בכל נקודת זמן שיבחר.

הפיצ'רים הנוספים של כרטיס ביקור דיגיטלי עם NFC

כרטיס ביקור דיגיטלי NFC מתאפיין באופן טבעי ביתרונות רבים נוספים. ראשית, ניתן לשנות אותו בכל נקודת זמן, ללא עלות – בניגוד לכרטיסי הנייר המודפסים שחייבו הדפסת כמות גדולה יחסית של כרטיסים בכל פעם שנדרש שינוי (למשל כשהשתנתה כתובת העסק). שנית, כרטיסי ביקור דיגיטליים עם NFC כוללים גם תמונות ו-וידאו, ובאיכות גבוהה, כך שקל להרשים את מקבלי הכרטיס.

עוד פיצ'ר שמהווה חלק בלתי נפרד מכל כרטיס ביקור דיגיטלי NFC הוא מבחר דרכי יצירת קשר, כולן בלחיצת כפתור מהסמארטפון – הודעת ווטסאפ, שיחת טלפון, שליחת מייל ואפילו ניווט אל מקום העסק. כמו כן ניתן לכלול בכרטיס אפשרות למענה אוטומטי אם הייתה שיחת טלפון שלא נענתה.

דילוג לתוכן