ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

שירותי שילוח בינלאומי לסין: המומחים בתחום דואגים לניירת, לטפסים ולבירוקרטיה בשבילכם

אוקטובר 18, 2021

בשכירת שירותי שילוח בינלאומי לסין, חשוב לזכור שנוהלי המכס בסין קפדניים, וחלק מהסחורות, כגון מזונות וקוסמטיקה, מוסדרים מאוד בנהלי המכס, לכן חשוב להבין לפני התהליך איזו ניירת י ש להכין, ואם החבילות שלכם יישלחו באמצעות תהליך אישור מהיר או רשמי.

נציגי חברת שילוח ולוגיסטיקה יסייעו לכם בתהליך מהובלת הסחורה מהארץ ועד הגעה לנקודת היעד בסין, כולל הכנת הניירת הדרושה, מילוי הטפסים, ואחסון הסחורות בעת הצורך..

אילו מסמכים יש להציג במהלך שילוח בינלאומי לסין?

המסמכים והטפסים החשובים ביותר שנציגי חברת שילוח, רילוקיישן ולוגיסטיקה דואגים להם במסגרת שירותי שילוח בינלאומי לסין הם שטר מטען אווירי, חשבונית מסחרית ורשימת אריזה, למקרה שהמשלוח כולל מספר ארגזים. מוצרים בפיקוח ידרשו ניירת נוספת.

נציגי החברה יסבירו לכם אילו מסמכים או אישורים נוספים עשויים להידרש למשלוח הסחורה שאתם שולחים, ויקפידו על הכנת הניירת ומילוי הטפסים הדרושים, כי בלעדיהם, יתכן שהחבילות שלכם יוחזקו בשטחי המכס או יישלחו אליכם בחזרה.

חשבונית מסחרית ושטר אווירי

במסגרת שירותי שילוח בינלאומי לסין, נציגי חברת השילוח יוודאו שכל המידע המופיע בחשבונית המסחרית מופיע במדויק, כתוב באנגלית, ותואם את הפרטים על שטר המטען האווירי.

העלויות שמצוינות בחשבונית המסחרית יכולות להיות בכל מטבע, והחשבונית צריכה להיות כתובה עם המטבע שבו בוצעה העסקה.

רשימת אריזה למשלוחים גדולים

בתהליך שילוח בינלאומי שכולל מספר ארגזים, או למשלוחים ששוקלים מעל מאה קילוגרמים, יש להציג רשימת אריזה על מנת שרשויות המכס בסין יוכלו לבצע את הבדיקה הפיזית במהירות ובקלות.

נציגי חברה שמספקת שירותי שילוח בינלאומי לסין מכינים רשימה שמתארת באופן ברור ומדויק את סוגי החבילות ותכולתן, כולל כמות הסחורה, שיטת האריזה והמשקל הנקי והברוטו עבור כל קרטון, ומוודאים שהרשימה חתומה על ידי השולח או נושאת את חותמת החברה.

שחרור מהמכס בסין

לאחר בדיקת המשלוח על ידי מנהלת המכס הכללית של סין, המשלוח יעבור דרך המכס של סין באמצעות אישור מהיר או רשמי. נציגי חברה שמספקת שירותי שילוח בינלאומי לסין יסבירו לכם על כל אחת מהאפשרויות וימליצו על האפשרות המתאימה למטרות המשלוח שלכם. כך, למשל, אישור אקספרס הוא תהליך יעיל עם מינימום ניירת עבור קטגוריות שונות של סחורות:

  • מסמכים
  • חפצים אישיים
  • מתנות
  • רכישות מקוונות
  • דוגמיות של סחורות
  • ופריטים שיש להם ערך נמוך.

שירותי שילוח בינלאומי לסין יכולים להתבצע גם בתהליך אישור רשמי, שמיועד למשלוחי סחורות שחייבות במכס, ושיש להן ערך גבוה, או שהן מוסדרות או נשלחות בתפזורת, כגון מוצרי קוסמטיקה, מזונות או צעצועים.

חברות שילוח שונות, דרישות שונות

חשוב להבין שדרישות המשלוחים, הניירת, הטפסים והתיעוד עשויים להשתנות בין החברות שמספקות שירותי שילוח בינלאומי לסין.

לכל חברת שילוח ולוגיסטיקה יש את תנאי השירות שלה, וחשוב לבחור חברה שבקיאה בתחום השילוח הבינלאומי, ושנציגיה מבינים היטב את ההנחיות ופועלים לפיהן.

דילוג לתוכן