ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

איך מבצעים בחוכמה קידום ממומן בגוגל כדי להגיע לתוצאות אופטימליות?

דצמבר 24, 2023

גוגל הוא כמובן מנוע החיפוש המוביל ובעצם כמעט היחיד שבו אנחנו משתמשים. הדומיננטיות הדרמטית שלו הופכת אותו גם לזירת פרסום מבוקשת – ובמקרים רבים כדאית. איך מבצעים נכון קידום ממומן בגוגל? למה האופציה הזו משתלמת? באילו מקרים היא מומלצת במיוחד? על שאלות אלה ואחרות תקבלו תשובה בעמוד זה.

חשיפה בהיקף רחב

לשאלת הכדאיות של הקידום הממומן יש תשובה פשוטה: חשיפה. במציאות שבה כולנו מבצעים אינספור חיפושים באמצעות גוגל, דפי תוצאות החיפוש זוכים לחשיפה נרחבת. מחקרים שונים גילו שגם גולשים שנכנסו בכוונה לבחון את התוצאות האורגניות, כלומר האתרים שגוגל ממליץ עליהם בזכות האיכות, לא מתעלמים מהמודעות הממומנות. למעשה, בגלל שהמודעות מופיעות בראש העמוד הן מושכות תשומת לב רבה – ועם כותרת חדה וטקסט מדויק הן יכולות להיות אפקטיביות עד מאוד.

מתי כדאי במיוחד לבצע קידום ממומן בגוגל?

באופן עקרוני קידום ממומן בגוגל יכול להתאים לכל אתר של כל עסק בכל נקודת זמן. הדרך הטובה ביותר לקבל החלטה כזו היא לגבש אסטרטגיית שיווק בדיגיטל כוללת, וכך לדעת כיצד לחלק את המשאבים בין האפשרויות השונות. בדרך כלל קידום אתר חדש יכלול מודעות בגוגל מפני שנדרשת סבלנות עד שהקידום האורגני יניב תוצאות. גם כשמציעים מבצע מעניין או משיקים מוצר או שירות חדש, מודעה מוצלחת תחולל פלאים.

אמינות ללא פשרות

אחת הסיבות העיקריות לפוטנציאל הגבוה של קידום ממומן בגוגל היא האמינות שכולנו מייחסים לגוגל. האמינות הזו מקרינה גם על המודעות שמפורסמות בגוגל ולא רק על התוצאות האורגניות, וחשוב להתנהל בהתאם. כלומר, לא להבטיח במודעה הבטחות שווא שלא יתממשו בהמשך, כשהגולשים יגיעו לאתר או לדף הנחיתה. פער משמעותי יגרום לכך שתשלמו על הקליק, אבל הגולש או הגולשת יצאו מיד מהדף אליו הגיעו ולא תוכלו להרוויח לקוח חדש.

הפניה מדויקת

דגש נוסף בהקשר זה הוא הפניה מדויקת: חשוב מאוד לא לשלוח את הגולשים לדף הבית של האתר שלכם או לעמוד שבו יש שלל שירותים ומוצרים או מידע כללי לגבי העסק – אלא למקום שיספק להם מענה ספציפי לדבר שאותו חיפשו. אתם כמובן יודעים מהו הביטוי שהוקלד בתיבת החיפוש של גוגל ולכן צריך להכין דף ייעודי באתר עבור אותו ביטוי, או אפילו דף נחיתה נפרד.

ללמוד את הגולשים ולשדרג את הקמפיין

על-מנת להפיק את התועלת המרבית האפשרית מכל קמפיין קידום ממומן בגוגל כדאי ליצור מספר גרסאות של המודעה. כשמוצגות כמה כותרות אפשריות תוכלו תוך כשבוע לבחון איזה מהן הכי אפקטיבית, כלומר מובילה הכי הרבה גולשים לכתובת הרצויה מבחינתכם. בקמפיין שמבוצע ע"י אנשי מקצוע תוכלו אפילו לדעת איך מתנהלים הגולשים בתוך האתר או דף הנחיתה, וכך לוודא מקסימום המרה. באופן דומה כדאי להציע מספר גרסאות לטקסטים שמתחת לכותרת כדי להגיע לאופציה הכי משכנעת.

דילוג לתוכן