ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

גמילה מדוסה (cb2) – התהליך הכי חשוב בחיים הבוגרים שלכם

דצמבר 10, 2022

ההתמודדות עם בעיות התמכרות קשות היא לא עניין של מה בכך. אתם יודעים שיש לכם בעיה והיא בעיה חמורה, אתם מבינים שאתם נמצאים בהתדרדרות באופן קבוע, ואתם מודעים לעובדה שאין לכם יכולת לשלוט על הצרכים שלכם. רגע אחד לפני שאתם מגיעים למצב הכי גרוע שיש, אתם צריכים לקחת בחשבון את האפשרות לעצור ולקבל עזרה. ‏לפעמים, הטיפול המקצועי של אנשי מרכז גמילה מדוסה (cb2) ‏הוא הדבר האחרון שאתם רוצים, אבל הדבר הראשון והכי חשוב שאתם צריכים לקבל על מנת להחזיר את החיים שלכם למסלול ולמצוא את האיזון הדרוש שלכם בצורה הבריאה ביותר. אז במקום להרגיש שאתם לבד ואין מי שיעזור לכם, כדאי לחשוב ברצינות על תהליך גמילה מדוסה (cb2) ‏ולהתחיל לתכנן את הצעדים הבאים שלכם, ‏מתוך מקום של האחריות אישית ובעזרת אנשי מקצוע שיודעים איך לתת לכם את הכלים הנכונים.

 

השלבים החשובים של תהליך גמילה מדוסה (cb2)

‏בשביל להצליח בתהליך גמילה מדוסה (cb2) ‏צריך להכיר את השלבים שאתם עומדים לעבור ולהבין מה הם האתגרים בכל שלב:

  1. שלב האבחון. השלב שבו אתם באנשי המקצוע יושבים לשיחה הראשונה ואתם לומדים להבין מה הן ‏נקודות חולשה שלכם, ומה הן הבעיות הרפואיות שמאפיינות את המצב שלכם. ‏בסופו של התהליך, יש לכם הבנה יחסית רחבה של המצב ואפשר להתחיל לתכנן את שלבי הטיפול השונים.
  2. יצירת תכנית טיפול. אנשי הצוות המקצועי של מרכז הגמילה ‏יציגו לפניכם השלבים של התהליך ואסביר לכם מה הן המטרות ואיך אתם הולכים להשיג את המטרות. מכאן נכנסים ישר לתוך העבודה, ואתם חייבים להיות מוכנים דווקא לשלב הכי מאתגר של הדרך, שהוא שלב הגמילה הפיזית ‏מהחומרים ‏הממכרים שבהם אתם עושים שימוש.
  3. הטיפול הפסיכולוגי. אצל אנשים רבים, דווקא הטיפול הפסיכולוגי הוא האתגר האישי הקשה ביותר שאיתו הם מתמודדים, בגלל שהם לא מצליחים לדבר על הרגשות שלהם ואל הבעיות שלהם באופן פתוח. אבל אם אתם באמת רוצים לשנות משהו בחיים שלכם, אתם חייבים לדבר על הסיבות שגרמו לכם להגיע לקבל טיפול ועל נקודות החולשה שלכם. ‏מכאן אפשר לקבל עזרה ולהצליח לתכנן בצורה טובה יותר את העתיד שלכם.

‏לקחת אחריות היא ‏הדרך הכי טובה לשמור על הבריאות

‏עכשיו, אתם מבינים שאין לכם יכולת להמשיך לנהל את החיים שלכם בצורה כל כך חסרת אחריות. ברור לכם שהחיים נמצאים בסכנה, ושאתם ממש לא מצליחים לשמור על עצמכם. ולכן אתם צריכים לקחת אחריות ואתם חייבים לפנות בהקדם האפשרי לקבל את העזרה המקצועית ‏הטובה ביותר. רק כך, יש לכם הזדמנות אמיתי להחזיר את השליטה על הידיים שלכם, לבנות לעצמכם את אי

דילוג לתוכן