ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

הכסאות הפופולריים בעולם: כסאות בר וכסאות נדנדה

מרץ 1, 2023

מחפשים לשדרג ולשפר? אתם לא לבד. כל העולם מכוון מעלה, לשיפור מתמיד באיכות החיים, והרבה מאיכות החיים שלנו תלוי באופן ישיר במוצרים בהם אנו משתמשים. קחו למשל את המוצר הבנלי ביותר, כסא, ותבינו – אם הוא נוח, איכות החיים שלכם משתפרת מיד. אם הוא לא נוח, אתם סובלים, ולשווא. כסאות בר נוחים או כסאות נדנדה הם הכיוון ללכת אליו.

חשוב לבחור את הכסאות הנכונים, כמו גם את הריהוט הרלוונטי. כאשר אתם צדים אחר השדרוג הבא שלכם, קחו בחשבון שהכסא לא יעמוד כדבר דומם ובודד בחלל, ואלא אם כן מדובר באביזר שנועד להיות כסא בודד לאדם על סט הצילומים (שימוש פופולרי מאוד לכסאות בר), הרי שחובה לזכור כי יש שם שולחן או דלפק מעורבים, וכדאי למדוד שהם אכן בסטנדרט.

בוחרים כסא בר:

כשמשהו נהיה פופולרי, זה לרוב כי הוא טוב, והתוצאה היא שהוא מתרבה. פעם כסא בר היה סטנדרטי לגמרי, והמגוון היה דל אם בכלל. כיום ישנם אינספור סוגי כסאות בר, ואנו נסקור כמה מהם.

  • כסא עץ עם רגלי מתכת – העץ והמתכת עובדים מעולה יחד, כאר העיצוב והעצמה יוצרים כסא עמיד ונוח גם יחד. לשבת על מתכת זה לרוב לא נעים כמו לשבת על עץ, אך רגלי המתכת נותנים סטייל ייחודי, ואם זה מה שמתאים לעיצוב החלל שלכם, זו תהיה הבחירה הנכונה עבורכם
  • כסא בר עם משענת – כסא בר הוא כבר מזמן לא כסא גלמוד נטול משענת, וכיום ישנם דגמים רבים המציעים משענת מלאה או חלקית, רחבה או צרה, עם פרזול או כלוח אחיד, ובכל מיני עיצובים, כיד הדמיון הטובה.
  • כסא מתכת – המתכת, כאשר מעוצבת נכון, יכולה להיות לא רק נוחה, אלא לספק "לוק" משלה, ייחודי לגמרי, ולתת לכם שקט בידיעה שרכשתם כסא בר עמיד שיחזיק לשנים ארוכות.
  • כסא בר מרופד – לא עוד ישבן דואב מישיבה ממושכת על משטח קשיח, כיום ישנם אנשים המעדיפים לשבת על כרית תומכת, וזאת בייחוד אם אתם מתכוונים לשבת שם הרבה זמן

עיצוב רבותיי, עיצוב

כסאות בר מגיעים כיום לא רק במגוון צורות וגדלים, אלא בעיצובים שונים, צבעים מגוונים, ובעצם עם גמישות שמאפשרת התאמה של הכסא לכל צורך ולכל מרחב. תארו לעצמכם שכסאות לבר במרכז תל אביב לא יהיה זהים כמו באולם של מועדון לבת מצווה או בר מצווה.

כסאות לבנים, בצבע עץ טבעי, בצבעי ווינטאג' או כסאות שחורים לגמרי, מה מתאים לעיצוב הכללי של המרחב שלכם?

דילוג לתוכן