ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

הרצאה – שדרוג נהדר לכל אירוע

אוגוסט 31, 2023

חשבו על כך לרגע, בעוד שבעבר היינו זקוקים לאנציקלופדיה או לסור אל הספרייה הציבורית הקרובה כדי שנקבל את התשובה לשאלתנו, הרי שכיום המידע זמין עבורנו ולו במרחק לחיצה אחד.

די בכך שנשלוף את הטלפון החכם מן הכיס או שנעלעל ברשת האינטרנט ממש על הדרך תוך כדי העבודה, על מנת שניחשף לכל המידע שנבקש לקבל, ואף מעבר לו.

בתוך מציאות זו, הרצאות פרונטליות המועברות על-ידי בעלי ובעלות ידע בתחומים שונים, הפכו לפופולריות יותר ומבוקשות הרבה יותר. המידע הקריר והשרירותי המועבר ברשת האינטרנט אמנם זמין בהינף יד, אך בו-זמנית הוא איננו מספק לנו את ההתאמה האישית ואת הרצון לקבל מענה ומידע תוך שיחה עם אדם המצוי מולנו.

ישנו הבדל עצום ומהותי בין קריאה ועיון במידע הרשום בפנינו, אל מול הכריזה של המרצה והיכולת לסחוף את המאזינים אל עולמו או עולמה.

מתאים לכל אירוע

בחיפושכם אחר הרצאה לאירוע הרי שאל לכם להגביל את עצמכם אך ורק אל אירועים גדולים כגון כנסים מקצועיים. להרצאות המקום לקחת חלק בכל אירוע ואירוע, החל מאירוע אינטימי בחוג הבית עם החברים הקרובים, ועד לאירועים עם מאות משתתפים.

ננפץ את ההשערה כי ההרצאה מוכרחה להתכתב עם נושא האירוע, ונאמר כי יש לה את הכוח 'לשבור את השגרה', ולהכניס מעט פלפל בין הנושאים הצפויים במאורע. זהו אלמנט בידורי מלמד ונהדר אשר יכול לעמוד בשורה אחת עם אמני חושים, סטנדאפיסטים ועוד מגוון של מופעים נוספים.

אינכם מוכרחים לבחור בהרצאה שתתאים לסוג המאורע. דמיינו כנס מקצועי בנושאים רפואיים ובו מתקיימת הרצאת אורח על קריאת שפת גוף. זהו ערך מוסף שכל אדם ישמח לקבל. ודמיינו כיצד בכנס חדשנות של הייטקיסטים מתקיימת הרצאה של קריאה בכף יד. הרי שזהו אלמנט שיכול בהחלט לשבור את שגרתם של המאזינים והמאזינות.

כיצד בוחרים נושא להרצאה?

בחירת הנושא להרצאה לאירוע כאמור איננה מוכרחה להישען על הנושא בו האירוע עצמו מתמקד.

מותר לכם ואף רצוי לתת למחשבה להתפזר אל עבר כיוונים רבים ושונים.

רבים מן המעוניינים בהרצאות, בוחרים בהן על-פי מעביר או מעבירת ההרצאה. הנטייה היא לבחור בידוענים שונים כגון כתבים חדשותיים, סלבריטאים ושלל אושיות שונות שהגיעו לתודעה בזכות פעילויות כאלו ואחרות.

אנו יכולים לספר לכם כי ב-הלו המרכז למרצים ולסדנאות תוכלו למצוא מגוון של מרצים, מידוענים ועד לאנונימיים לחלוטין. אמנם מרצים ומרצות אלו אינם ידועים בשמם, אך הם נבחרו בקפידה על-ידי הצוות של הלו וביכולתם להעביר את המידע באופן מרתק ומלמד.

לאפשר העברת מידע בין אנשים

מטרתו של המרכז למרצים ולסדנאות היא לאפשר לכל צרכן מידע למצוא את המרצים הטובים ביותר בתחום.

בשיחתכם עם הלו תוכלו להיעזר בנציגיה כך שתוכלו לאפיין את נושא ההרצאה ולמקד את החיפוש במספר מרצים בודדים בלבד, אך שיענו במדויק על צורכיכם ורצונותיכם.

אז נכון שהמידע מצוי ברובו אם לא כולו כיום בהישג יד דרך הטלפון הנייד. אולם אין תחליף למידע המועבר בדרכים הקלאסיות פנים אל פנים, מפגש בין אנשים.

דילוג לתוכן