ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

יתרונות של סקירה מאוחרת פרטית

ספטמבר 21, 2022

היריון הוא אחת התקופות הכי מאושרות ובו בזמן מלאות חרדה ומלחיצות שיש בחיים. כאשר אנחנו בהיריון אנחנו רוצות באופן טבעי לעבור את כל הבדיקות בשביל לשמור על בריאות העובר והבריאות שלנו. אחת הבדיקות שהכי כדאי לנו לעבור בזמן שאנחנו בהיריון זו בדיקת סקירה מאוחרת פרטית. בדיקה זו היא בעלת יתרונות רבים והיא יכולה לסייע לנו לחסוך זמן המתנה בתור כמו שיש בדרך כלל ברפואה הציבורית בארץ.

סקירה מאוחרת פרטית על ידי רופא נשים מומחה

כאשר אנחנו בהיריון חשוב מאוד שנקפיד לעבור את כל הבדיקות ההכרחיות על ידי רופא נשים מומחה. רופא נשים מומחה יוכל לעקוב אחר ההתפתחות התקינה של ההיריון שלנו ושל התפתחות העובר שלנו. רופא נשים פרטי יוכל לבצע עבורנו גם בדיקת סקירה מאוחרת פרטית. בדיקה זו יכולה לסייע לנו לדעת האם ההתפתחות של העובר שלנו תקינה בהתאם לשלב בהיריון בו אנחנו נמצאות. כדאי ללכת לרופא פרטי כי אז נוכל לקבל יחס אישי טוב יותר.

למה כדאי בזמן היריון ללכת לרופא נשים פרטי?

כדאי בזמן ההיריון שלנו ללכת לרופא נשים פרטי בשביל לעבור סקירה מאוחרת פרטית. סקירה פרטית תוכל לסייע לנו לקבל שירות טוב יותר. חשוב מאוד לא להתפשר על איכות הטיפול הרפואי שאנחנו מקבלות בזמן שאנחנו בהיריון. אם נקפיד לקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר אז ההיריון שלנו יעבור יותר בקלות והעובר שלנו יהיה בריא יותר מבחינת ההתפתחות שלו. חשוב לומר, שדווקא כאשר יש בעיה בהיריון או בהתפתחות התקינה של העובר חשוב עוד יותר להקפיד לעבור בדיקות רפואיות תכופות וללכת לרופא פרטי על מנת לקבל את הטיפול הטוב ביותר.

איך רופא נשים פרטי יכול לסייע לנו בהיריון ומתי יש ללכת אליו?

רופא נשים פרטי יכול לסייע לנו בהיריון להרגיש בטוחות ורגועות יותר. כאשר אנחנו הולכים לרופא פרטי אנחנו צריכות להמתין פחות זמן בין התורים לרופא ואנחנו יכולות לקבל תמיכה מלאה וצמודה יותר מכלל הצוות הרפואי. את כל הבדיקות של ההיריון כולל בדיקות סקירה מאוחרת פרטית או בדיקות גנטיות לעובר – מומלץ לעבור אצל רופא נשים פרטי.

כל היריון הוא מרגש, בין אם אנחנו מצפות לילד ראשון או לילד רביעי. כאשר אנחנו בהיריון חשוב שנהיה רגועות ונרגיש טוב. אימהות שחשות חרדה ולחץ גדולים בזמן ההיריון מעבירות את התחושות האלו דרך הורמונים והדם לעובר. אם אנחנו רוצים לעשות הכול בשביל שנהיה רגועות יותר בזמן ההיריון כדאי לנו לבחור לעבור את בדיקות ההיריון ואת מעקב ההיריון אצל רופא נשים פרטי שיוכל להיות קשוב לצרכים שלנו ולתחושות האישיות שלנו. רופא נשים פרטי יוכל להיות זמין יותר עבורנו והוא יוכל להעניק לנו את כל המעטפת הרפואית שאנחנו צריכות בזמן ההיריון שלנו.

דילוג לתוכן