ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

כך תבחרו מלונה לכלב שתהיה מתאימה לכלבכם וגם לכם

אוגוסט 10, 2022

אם ישאלו אתכם כמה הכלב שלכם חשוב לכם אתם כנראה שתענו שהוא בן משפחה לכל דבר. הרי חיות המחמד שלנו ממזמן אינן רק חיות המחמד שלנו, יש מי שמשווה את הכלב שלו לבן משפחה, לילד או ילדה שלו ולמעשה הם חלק בלתי נפרד מהתא המשפחתי שלנו. כדי לתת לכלבים את התנאים האופטימליים ביותר עבורם אנחנו צריכים לחשוב על פרטים רבים. אחד הדברים שחשוב לדאוג לכלבים שלנו במיוחד בשל החום הכבד שיש בישראל זה מלונה לכלב. גם אם הכלב נמצא רוב היום בתוך הבית חשוב לאפשר לו מקום מוצל ונעים גם אם זה בחצר או במרפסת של הבית.

היתרונות של מלונה בחצר או במרפסת עבור הכלב שלנו הם עצומים. בעונת החורף, הם יכולים להסתתר מהגשם ובקיים המלונה מספקת להם מקום נעים ומוצל. הפעם ריכזנו עבורכם כמה טיפים לבחירת המלונה המושלמת לכלבכם וגם איך לשמור על המלונה נקייה ונעימה. אם אתם מתלבטים איזו מלונה לקנות לכלבכם, המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכם.

איך לבחור מלונה לכלב?

הדבר הראשון שעליכם לבחון הוא מהו גודלו של כלבכם. רבים אינם חושבים על הנתון בכובד ראש והם משערים את גודלו של הכלב למראית עין וכך, לפי מראית העין הם קונים מלונה. זוהי טעות גדולה מאוד, היות ואתם משקיעים את מיטב כספכם על מלונה ואם אתם קונים מלונה שכלבכם לא יהיה מרוצה ממנה למעשה אתם מבזבזים את כספכם לחינם. לכן אל תסתכלו על הכלב מהצד, המתינה לרגע שבו הוא שוכב במנוחה, קחו סרט מידה ותמדדו את גודלו כשהוא משתרע במנוחתו. כך אתם תכלו לדעת מהי המידה המתאימה ביותר למלונה עבורו.

הדבר השני שחשוב לשים דגש הוא החומר ממנו עשייה המלונה. ישנן מלונות העשויות מעץ, הן אולי נראות יפות אך התחזוקה שלהן יכולה להיות בעייתית עבור רבים. מלונה מפלסטיק איכותי ומאושר יכולה להיות הפתרון האופטימלי עבור רוב בעלי הכלבים. למה? תחזוקת מלונה מפלסטיק קלה בהרבה ועמידה לאורך שנים רבות.

איך לשמור על המלונה לכלב נקייה?

אחד הדברים החשובים ביותר על מנת לשמור על בריאותו של הכלב וגם על ההיגיינה שלו ושל חצר ביתכם או המרפסת שלכם הוא היגיינת המלונה. כפי שהזכרנו קודם לכן, תחזוקת מלונה מעץ מורכבת הרבה יותר מה שאומר שיהיה עליכם מדי פעם לשטוף את המלונה עם חומרים מתאימים לעץ, אחת לשנה בערך, לצבוע את המלונה עם חומרים ידידותיים ובלתי רעילים מצד אחד ומנגד חזקים דיים ובעלי יכולת הגנה ושמירה על העץ כנגד תנאי מזג האוויר. כשאתם קונים מלונה לכלב מפלסטיק כל שעליכם לעשות הוא לדאוג לשטוף אותה כראוי עם חומרים לא רעילים, לייבש אותה במאת האחוזים ולהחזירה למקום. כמובן שבשני המקרים חשוב לכבס את הכריות, השמיכות וכל מה שנמצא במלונה עד לייבוש מלא עם חומרים ידידותיים כדי לא לפגוע באיכותם או חלילה לפגוע בבריאותו של הכלב.

דילוג לתוכן