ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

ככה אוהבי חיות מטפלים בחיות המחמד שלהם:

ספטמבר 6, 2023

העולם שלנו גדול, ובין המזרח למערב תמצאו הבדלים בלי סוף. בעוד שבחלק מהתרבויות חתולים מהווים חלק בלתי נפרד מחיי הבית, חיית רחוב מקובלת שכולם אוהבים ומאכילים, או אפילו אלים שיש להעריץ ולקדש, הרי שיש תרבויות בהן אותה החיה נחשבת בזויה וטמאה, או תרבויות בהן היא תחשב אפילו כמאכל!

בעוד שהקואן הידוע – "דייג, אוהב דגים?!" יכול להוביל יפנים להארה, אותנו בחנות https://mahmadim.co.il/ הוא לא מבלבל בכלל. אנחנו אוהבים חיות מחמד, ובאהבה אנחנו מפנקים, מטפלים, דואגים, שומרים ומטפחים, וכמה שיותר כך יותר טוב. הנה לפניכם כמה מהדברים הכי חשובים שאתם יכולים לעשות עוד היום כדי לשפר את החיים של חיית המחמד שלכם, ויפה שעה אחת קודם.

החיים טובים – כשאין מצב חירום!

הרבה לפני שאנחנו מדברים על הדברים היומיומיים, אנחנו צריכים לוודא כי חיית המחמד שלנו יכולה להנות מהם בנחת. במילים אחרות – "אם אין לנו את הבריאות שלנו, אי אפשר ליהנות יותר מכלום", ולכן חשוב מאוד לדאוג לבריאות של חיות המחמד שלנו, כדי שהן יוכלו ליהנות מהחיים, וכדי שאנחנו נוכל ליהנות מהן.

  • טיפול נגד קרציות ופרעושים – אם מדובר בחיית בית נטו, שגרה תמיד בדירה, ולא יוצאת החוצה אפילו לרגע אחד, הרי שהסיכוי שהיא תחטוף מכת קרציות או פרעושים זניח למדי. עדיין, כדאי לבדוק מעת לעת, בעיקר אם אתם שמים לב שהחתול התחיל להתגרד לפתע. ועדיין, חתולים רבים יוצאים לבלות וחוזרים, מה גם שבתים מעורבים עם כלב וחתול יכולים להוביל למצב בו הכלב מביא "מתנות קטנות" הביתה שממשיכות ממנו לחתול. טיפול שגרתי ימנע את הסבל המיותר משני סוגי החיות הללו, ויתן לכם ולהן שקט.
  • שינה טובה זו ערובה לשמחת חיים – לישון עמוק וטוב אפשר כשנוח לנו, ואל לכם לקחת בחשבון שנוח לחיית המחמד שלכם לישון כעת. נכון, חתולים נוהגים לישון פחות או יותר על הפנים שלנו, וכלב כל עוד לא מפריעים לו לישון וכשהוא יודע איפה אמא ואבא, יכול לישון בכל מקום. ועדיין, יש שינה בריאה יותר, טובה יותר, ונוחה יותר. מיטות לכלבים ולחתולים זה פינוק אמיתי, שמשפיע ישירות על הבריאות של חיות המחמד שלכם בכל מובן ובכל אספקט.

וביום יום – איך מפנקים?

האוכל הנכון הוא דבר חיוני לחיה שלכם, ואל תצאו מנקודת הנחה שאם היא אוכלת אז זה טוב לה. האוכל התעשייתי מתובל ומומלח כדי לייצר תאווה בפה של החיות, אבל לא בהכרח תגובה בריאה במערכת העיכול שלהן. החיות שלנו אוכלות את מה שאנחנו נותנים להן, והן תלויות בנו ממש כמו תינוקות. כדי לשמור עליהן בריאות זו האחריות שלנו להאכיל אותן יום יום באוכל בריא שמתאים להן, אז אל תתפשרו על איכות המזון!

בנוסף, בדיקות רפואיות פה ושם לוודא שהכל בסדר זה משהו שכדאי לעשות. יש למשל כלבים חזקים שלא יראו שום סימן של כאב בזמן שבעצם כואב להם ממש, או אחרים שפשוט חובה לנקות להם את השיניים מעת לעת. בקיצור, תשמרו עליהן בתשומת לב ואהבה, והן יפנקו אתכם בחזרה.

דילוג לתוכן