ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

מדריך לרכישת חרמשים נטענים

יוני 27, 2022

יש כמה כללים עליהם כדאי להקפיד כאשר רוכשים חרמשים נטענים. מה היתרונות? מה החסרונות ולמה כדאי לשים לב רגע לפני שסוגרים עסקה

יש שני סוגים של חרמשים חשמליים:

  • חרמשים המופעלים באמצעות כבל המחובר לחשמל
  • חרמשים נטענים המופעלים באמצעות סוללה

ההבדל המרכזי בין שני החרמשים הוא, כמובן, התלות בחיבור לכבל החשמלי. בשל אותה מיגבלה, החרמש החשמלי מתאים לגינות בגדול עד 50 מ"ר ואילו החרמש הנטען יכול להיות בשימוש בשטחים גדולים יותר. מן העבר השני, ההספק של חרמש נטען יורד לאורך השנים בעקבות בלאי טבעי של הסוללה, בעוד ההספק של החרמש החשמלי המחובר לכבל נשאר כשהיה. בנוסף, החרמש הנטען יקר יותר בהשוואה לחרמש החשמלי הפשוט.

מדריך לרכישת חרמשים חשמלים נועד להפנות את תשומת הלב לנתוני ההפעלה של החרמש שיכולים להשפיע גם על הביצועים שלו לאורך זמן:

  • עוצמת הסוללה – מה שמפעיל את החרמש הנטען הוא הסוללה. יש סוללות מובנות או סוללות נשלפות ובנוסף, ישנן סוללות בהספקים שונים, כך שהפעלת החרמש הנדרשת צריכה להיות מותאמת לגודל הסוללה.
  • משך זמן טעינת הסוללה – לפני הרכישה חשוב לדעת מה משך הזמן הנדרש עד לטעינה מלאה של הסוללה. אחרי הכל, לא תרצו להמין זמן ארוך ביום עבודה מורכב רק כדי שהסוללה תיטען. סוללות שנטענות במהירות אמנם מעט יקרות יותר, אולם הן חוסכות זמן עבודה יקר, וזמן הרי שווה כסף .והרבה!
  • נוחות התפעול – חרמשים נטענים ככל מכשיר חשמלי אחר מופעלים באמצעות מספר שיטות. לפני הרכישה בדקו האם תפעול החרמש נוח לכם ובחרו את המתאים לכם במיוחד מתוך המבחר הקיים.
  • משקל החרמש – אם החרמש נועד להיות בשימוש בשטחים קטנים, יכול להיות שהמשקל לא משחק תפקיד מכריע בהחלטה איזה חרמש לרכוש. מן העבר השני, אם אתם עובדים על שטחים גדולים, מומלץ להעדיף חרמשים קלי משקל, אשר תוכלו להחזיק למשך זמן ארוך יותר מבלי לגרום לכאבים מיותרים.
  • מהירות סיבוב – מדריך לרכישת חרמשים נטענים לא יכול להיות שלם ללא המלצה על בחינת כמות הסיבובים לדקה. ניתן לבחון את העניין בנקודת המכירה או באתר של היבואן או המפיץ הרשמי ואז להגיע כבר עם ידיעה לגבי החרמש המבוקש.
  • מחיר – החרמש הנטען שאתם בוחרים צריך לעמוד בגבולות התקציב המיועד לכך. אם התקציב שלכם אינו מוגבל, אתם יכולים, כמובן, להתפנק בדגמים חדישים, קלים ונוחים לתפעול. מצד שני, אם התקציב מוגבל, חשבו מה הן התכונות החשבות לכם ביותר ועל היתר היו מוכנים להתפשר.
  • שימוש נוסף בסוללה – סוללה של חרמש נטען יכולה להתאים להפעלת מכשירם נטענים נוספים מאותו ספק. אם יש לכם שימוש בכלים אלו, אולי כדאי להעדיף חרמש נטען מאותו היצרן וכך לעשות שימוש מושכל יותר בסוללות.
דילוג לתוכן