ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

מה את באמת צריכה לדעת לפני שאת קונה הלבשה תחתונה?

נובמבר 12, 2022

נשים רבות ישמחו לקבל הזמנה מחברה או קרובת משפחה להצטרף אליהן ליום שופינג. להסתובב בחנויות הבגדים השונות, למדוד לבחור ולסיים בארוחת ערב מפנקת במסעדה טובה. אך לא לכל הנשים קניית הלבשה תחתונה היא חוויה כל כך משמחת. הבחירה של פרטי לבוש שהם מצד אחד פריט חובה עבור כל אישה כמו תחתונים וחזייה צריכים לעמוד בלא מעט קריטריונים על מנת שהאישה בהם תרגיש יפה, מושכת והכי חשוב בנוח. בחנויות הלבשה תחתונה רבות ישנן נשים שיכולות לעזור מבחינה מקצועית אך לא מעט מקרים בהן התחושה האישית של הקונה היא כי המוכרת מנסה למכור גם מוצרים שאינם לטעמה.

פרטי לבוש של הלבשה תחתונה צריכים להיות מותאמים לכל בצורה אינדיבידואלית. יש נשים שאוהבות מראה סקסי מתחת לבגדים כשהן יוצאות מהבית ויש את אלו שמעדיפות לשמור את הפריטים הסקסיים רק לאירועים מיוחדים או לחדר המיטות. יש נשים שנוח להן בבדי כותנה ויש את אלו שנעים להן להרגיש את בד הסאטן על עורן. מזל שיש לנו היום מבחר כל כך גדול שכל אחת ואחת יכולה למצוא את פרטי ההלבשה התחתונה המתאימים לה בדיוק.

3 נקודות למחשבה לפני שאתן קונות הלבשה תחתונה

  • סטים תואמים – נשים רבות אוהבות שיש להן סטים להלבשה תחתונה תואמים. אך אם נודה ע האמת, במציאות הדברים מעט שונים. לא בכל יום נשים לובשות סטים תואמים ובמרבית המקרים לאישה יש הרבה יותר תחתונים, חוטינים או בוקסרים מאשר חזיות. לכן אם את רוצה להרגיש סקסית שמרי לך כמה סטים תואמים בארון אבל תתחדשי עם פרטי לבוש תחתונים שנוחים לך ביום יום.
  • מידות או לא להיות – אחד הדברים שאסור לוותר עליו הוא החלפה פרטי ההלבשה התחתונה בארון הבגדים כאשר אנחנו עולות או יורדות במשקל. תחתונים רפויים על המותניים שיוצרים קפלים מתחת למכנסיים או השמלה נראים לא טוב ומשבשים את כל הלוק. גם במקרים הפוכים בהם המידה כבר אינה תואמת מעלייה במשקל וכך נוצרים קפלי עור מתחת לבגדים שמצטיירים באופן לא אסתטי.
  • זמן להחליף מלתחה – כמעט ולכל אחד ואחת מאתנו ישנו פריט לבוש שאנחנו לא מוכנים לשלוח למחזור בגדים. בין אם מדובר בחולצת סוף מסלול בצבא או התחתונים הכי נעימים שיש לנו גם אם נפרם להם כבר חוט. לכל אחד ואחת יש את הפריט הזה שגם אם לא לובשים אותו הוא נמצא בארון ואנחנו לא מוכנים להשליך אותו. אבל כשאנחנו מדברים על הלבשה תחתונה חייבים לשים לב לבלאי הפריטים. למשל חזיות עם הזמן רצוי לשנות את מקום סגירת החזייה על הגוף. כדי להאריך לה חיים. אם אתן משתמשות בסגירה הקטנה ביותר כבר מספר חודשים זה הזמן לחפש חזייה חדשה כי זאת תתחיל בקרוב לסמן את אותותיה ולא תעשה את עבודתה בצורה המקסימלית.
דילוג לתוכן