ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

מה חשוב לקחת בחשבון לפני רכישת ג'קוזי לגינה?

יולי 17, 2022

חצר היא תוספת מבורכת לכל בית. המרחב החיצוני מרחיב במידה ניכרת את אפשרויות הבילוי. בפרט יכולים בני הבית ליהנות תחת כיפת השמיים, ומן הסתם כשיש גינה מושקעת קרובי משפחה וחברים שמחים גם הם להתארח ולהצטרף לרגעים של נחת אמיתית. הוספת ג'קוזי לגינה כמובן משדרגת אותה עוד יותר, ובזכות ירידת המחירים בתחום האופציה הזו נגישה גם למעמד הביניים. לקראת הרכישה חשוב להתייחס למספר דגשים – שמפורטים בכתבה זו.

גודל הג'קוזי

ההחלטה הראשונה לקראת רכישת ג'קוזי לגינה היא גודל המתקן. החלוקה המקובלת בתחום היא לאמבט עיסוי שמיועד לשלושה עד חמישה אנשים, ולג'קוזי גדול יותר שבו יכולים לבלות ביחד גם 6-8 בני אדם. הבחירה היא בהתאם להרגלי השימוש הצפויים, וגם לשטח הפנוי בגינה, וההמלצה היא לנסות לשלב ג'קוזי גדול ככל האפשר – משום שמרגע שהוא מוצב בגינה, הרבה אנשים ירצו לבלות בו.

המיקום הנכון ביותר עבור הג'קוזי

ההחלטה הבאה שאותה חשוב לקבל עוד לפני רכישת ג'קוזי לגינה היא המיקום שבו יוצב המתקן. הנקודה המדויקת שבה תמקמו את הרכש החדש והמלהיב תלויה בגודל כמובן, אבל ישנם עוד שיקולים: כך למשל לא כדאי למקם ג'קוזי מתחת לעץ משום שהעלים שינשרו ממנו (ו/או הפירות) ילכלכו את המתקן ועלולים אף לגרום לנזק. בכל מקרה חשוב להשאיר מרווח פנוי בגינה, ברוחב של מטר לכל הפחות, על-מנת שהגישה לג'קוזי תהיה נוחה.

צל

ישראל היא מדינה חמה מאוד, במשך חודשים רבים ולאורך חלק ניכר משעות היום. בהתאם כדאי לשקול התקנת פתרון הצללה שיאפשר שימוש בג'קוזי גם בקיץ וגם בשעות שבהן השמש הופכת למסוכנת במיוחד. האפשרויות הרווחות הן פרגולה ורשת צל.

אופן ההתקנה

סוגיה רלוונטית נוספת היא אופן ההתקנה של הג'קוזי. אפשרות אחת היא התקנה שקועה – כלומר יצירת בור בחצר כך שרק שפת הג'קוזי תבלוט ממנו החוצה. היתרון העיקרי של אופציה הזו הוא האסתטיות הרבה בזכות השארת המרחב פנוי למעשה. החיסרון הוא העלות היחסית גבוהה של החפירה והדיפון. אופציה שניה היא התקנה מעל לפני הקרקע, וניתן גם למצוא "פשרה" בין שתי האפשרויות בדמות התקנה חצי שקועה – מצב שבו כ-45 ס"מ מהג'קוזי נמצאים מעל לגובה פני הקרקע והשאר מתחתיהם.

אספקת חשמל יציבה

ג'קוזי זקוק לחשמל רב יחסית, ולכן עוד לפני רכישת ג'קוזי לגינה חשוב להתאים את מערכת החשמל. אם עדיין אין בבית לוח תלת-פאזי, זה הזמן להתקין אותו, כך שהפעלת הג'קוזי לא תמנע הפעלת מכשירים חשמליים אחרים במקביל.

רכישת ג'קוזי לגינה – רק מחברה אמינה

ההמלצה החשובה ביותר עבור כל מי ששוקל או שוקלת רכישת ג'קוזי לגינה היא לעשות זאת עם חברה ותיקה ואמינה. סיבה אחת לכך היא המבחר הרחב של הדגמים כך שניתן להגיע להתאמה מלאה לכל צורך, סיבה שניה היא שחברות ותיקות מקפידות לשווק רק דגמים איכותיים, ועוד סיבה חשובה היא הייעוץ המקצועי שתוכלו לקבל בדרך לבחירות אופטימליות עבורכם.

דילוג לתוכן