ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

מכנסי גברים אופנתיים – לקנות וליהנות!

אוקטובר 15, 2023

הגבריות המודרנית יצאה כבר מזמן מגבולות אופנת המאצ'ו, הן באופנה והן בהתנהגות. נכון, בכל הנוגע למשיכה ואטרקטיביות הרי שזה עניין אישי של טעם מן הצד השני, הצד הנמשך. אך בכל הנוגע לבחירת אביזרי אופנה, ובהם פריט הלבוש שהיה פעם הכי פחות מושקע – מכנסיים לגברים, הרי שהאופנה השתנתה מאוד, וגברים מבטאים את הטעם שלהם והאופנה שלהם כבר הרבה מעבר.

כשמדברים על אופנה, אנחנו מדברים בעצם על הבעה עצמית. אנחנו מדברים על ביטוי עצמי, ואפילו על ביטוי עצמי רדיקלי. אנו מדברים על היסטוריה, על דברים שעלו וירדו מן הפרק, דברים שהשתנו וקיבלו אופי ייחודי לאורך השנים והדורות. דמיינו את אופנת הגברים של שנות החמישים, הם המכנס המחוייט, לעומת הפדלאפון של שנות השישים והשבעים, והמעבר לג'ינס הקרוע של שנות התשעים (כן, דילגנו בכוונה על שנות השמונים). וזה לא נגמר כאן.

מכנסיים אופנתיים לגברים המודרניים

גבר מודרני יודע שמגיע לו. הוא עובד קשה, מרוויח כסף, ורוצה להרגיש טוב ולהיראות טוב, והוא צודק. כיום יש גם לגברים מגוון עצום של בחירות ואת היכולת להגיע לביטוי עצמי מלא ולהתאמה של הבגדים שלהם למצב הרוח, לאופי המאורע, ליום בשבוע, וכיו"ב:

  1. ג'ינס – מה"בלו ג'ינס" הקלאסי ועד לסקיני המודרני, קשת הג'ינסים המיוחדים הזמינה כיום כחלק בלתי ניתן להפרדה מעולם האופנה לגברים. הג'ינס, אותו בד חזק ועמיד שהפך כבר מזמן לחלק בלתי נפרד מהתרבות שלנו, עדיין נחשב מגניב, ובצדק. המגוון השתנה, העיצובים השתנו, והתחכום והיעילות בייצור ובטכנולוגיות הצבע מאפשרות כיום גישה לג'ינסים הרבה יותר מיוחדים, אין ספק, ומזה נהנים גברים (ונשים) בכל העולם, וגם כאן.
  2. דגמ"חים – לא מכנס עבודה (או לפעמים כן!), הדגמ"ח הפך מזמן לאביזר אופנה מיוחד, עם אפשרויות עיצוב באמת בלתי מוגבלות. החוק היחיד הוא כיסים עם רוכסן או כפתורים בצדדים. מעבר לזה? תשתוללו, והמעצבים המודרניים לקחו את זה כמשימה לייצר עיצובים מגוונים בצורה מרהיבה. צמוד או רפוי, צמוד בקרסוליים, עם גומי או בלי, מבד גס או עדין, עם כפתורים או עם רוכסן, ואפילו עם סקוץ'.

להתלבש אלגנטי – מתחיל במכנסיים

פעם גבר שהיה צריך משהו אלגנטי היה לובש פשוט חולצה לבנה מכופתרת, ובזה נגמר העניין. המכנסיים היו כמעט תמיד שחורים, ואחת לכמה וכמה אנשים היה איזה גבר מרים את הכפפה ולובש מכנסיים אפורים. זהו. שחור ואפור, עם חולצה לבנה, בלי הרבה מעוף ובלי הרבה מחשבה.

נכון, יש לזה גם אספקט קל, כשלא צריך לבחור. ומנגד, זה משעמם כשאי אפשר. היום אפשר למצוא באתר https://housemen.co.il/ סטים אלגנטיים לגבר עם מכנסיים אופנתיים ומודרניים במגוון אדיר שיגרום לכם לחשוב מחדש את כל מה שאתם חושבים שאתם יודעים על מכנסיים, מכנסיים אלגנטיות ועל אופנת גברים בכלל.

דילוג לתוכן