ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

ניתוח מתיחת בטן

יוני 28, 2023

מי מאיתנו לא מכירה את המצב בו את עומדת מול המראה ולא מבינה איך לכל השדים והרוחות, אפשר להעלים את הבטן שמשתלטת על הגוף כולו? הבטן היא אולי החלק הרגיש ביותר בגופנו, משום שהיא פגיעה ביותר ולא בכדי משתמשים בביטוי "הבטן הרכה".

רוב הנשים מנהלות מערכת יחסים אינטימית עם הבטן שלהן – ונראה כי נשים רבות אינן מרוצות מהמראה הכללי או התחושה בבטן שלהן. רבות חשות כי הבטן שלהן גדולה מדי, אחרות טוענות כי הבטן נפולה מדי – כך או כך, השגת המראה הרצוי של הבטן מצריך עבודה.

מה עושים כדי להשיג בטן חטובה?

רבות מהנשים מתרגלות מדי יום תרגילים שונים על מנת להעניק לבטן מראה מתוח יותר ותחושה של שריריות בבטן – בין אם בשרירים האמצעיים, התחתונים או העליונים. עם זאת, כאשר יש מסת שומן אשר כבר הפכה להיות לחלק מהגוף ורקמות השומן כבר התבססו – קשה הרבה יותר להשיל את מצבור השומנים.

במקרים כאלה, רבות מהנשים פונות אל מנתח פלסטי מומלץ לצורך השגת המראה האידאלי של הבטן. אצל מנתח פלסטי מומלץ יהיה קל הרבה יותר לשוות לבטן מראה חטוב, בעל שרירים, לאחר הסרת תאי השומן שהצטברו ומסרבים לרדת גם בדיאטות קיצוניות.

הודות לניתוח מתיחת בטן נשים רבות יכולות לשוב ולחוש חיבור לגוף שלהן, חיבור המעניק להן תחושת נשיות וסקסיות שנפגעת כאשר הבטן מנפחת את המכנסיים וקשה להכניס אותה אל תוכן. המשמעות של ניתוח מתיחת בטן הוא כי אותם תאי שומן אשר נטו שוב ושוב להתמלא – כבר אינם חוזרים לדפוס הישן שלהם והבטן מקבלת את המראה המתוח, החטוב והנאה, ולא משנה באיזה גיל מדובר.

מי מגיעה לניתוח מתיחת בטן?

לרוב, לניתוח מתיחת בטן מגיעות נשים שירדו במשקל בצורה ניכרת אבל נותרו להן שרידי שומן שאינם נעלמים גם לאחר הפחתה קיצונית במספר הקלוריות. הריונות, דיאטות קיצוניות וכן שינויים מהותיים במבנה הגוף כתוצאה מניתוח, מחלה או אפילו תאונה – יכולים להותיר בגוף צלקות. כתוצאה מכך, ניתוח מתיחת בטן מסייע רבות לשיפור המראה הכללי ולא פחות מכך – תורם לתחושה הטובה של מי שמנותחת.

כיצד מבוצע ניתוח מתיחת בטן?

ניתוח מתיחת בטן אפשרי במספר דרכים: הדרך הראשונה היא באמצעות שאיבת שומן קטנה יחסית המתבצעת מאזור הבטן התחתונה, כאשר במקרים מסוימים ניתן לשלב גם ניתוח של שאיבת שומן מאלו הבטן העליונה.

במקרים יותר מהותיים הניתוח כולל גם טיפול בשרירים באזור הבטן וכן בשכבת השומן והעור. במקרים אלו הניתוח יהיה מקיף יותר אבל גם ניתוח מצומצם יכול להניב תוצאות מרשימות כאשר היקפי השומן אינם מהווים בעיה אקוטית.

אלו שמעוניינות יכולות גם לשאוב שומן מאזורי המתניים ואזורים קרובים כך שהמראה הסופי הוא הרבה יותר מרשים, נראה לעין ונותן תחושה חיונית.

דילוג לתוכן