ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

סיפור ההצלחה הגדול של ענקית משחקי האונליין GGPOKER

אוגוסט 22, 2022

עד לפני 5 שנים פלטפורמת GGPOKER הייתה מוכרת בעיקר ברחבי אסיה. כיום היא מעצמה, שמאתגרת גם את הפלטפורמות הוותיקות והמובילות בענף.

ג'י ג'י פוקר היא אחת מפלטפורמות משחקי האונליין המובילות בזירה המקוונת עם קהל מכל מגוון מרחבי העולם. היא הוקמה בשנת 2017 כדי לתת לשחקנים זירת משחק ידידותית ונוחה עם חווית משתמש גבוהה וכל מה שנחוץ לשחקן כדי ליהנות ולשחק, בין אם הוא חובבן או שחקן מקצוען.

הרשת המקוונת GGPoker ראתה את תעבורת משחקי המזומנים שלה גדלה פי 3 במהלך השנה האחרונה. אין ספק שתקופת הקורונה תרמה לכך רבות, שכן תעשיית המשחקים המקוונת הכפילה את גודלה, אך גם כעת, ניכר כי כמות המשתמשים בפלטפורמה עולה בהתמדה והיא בצמיחה עקבית.

הנה כמה סיבות טובות להיכנס לפלטפורמה ולהתחיל לשחק

  • מבחר גדול של משחקים מכל הגרסאות והסוגים.
  • ניתן לשחק בטורנירים מסבב ה- WSOP אונליין.
  • האפשרות לשבת בשולחן עם שחקנים מקצוענים מרחבי העולם. שניים משחקני נבחרת GGPoker הם דניאל נגראנו ודן בילזאריין, מהשחקנים המפורסמים בעולם.
  • מתנת הצטרפות שווה לשחקנים חדשים.
  • באתר ניתן לעקוב אחר מדריכים מקיפים על כל גרסאות המשחקים, החוקים, טיפים לשיפור טקטיקות המשחק, אסטרטגיות ועוד.

 

ככל הנראה, אלו 7 המאפיינים שגורמים ליותר ויותר שחקנים לבחור ב- GGPOKER

 

  1. חינמון יומי – הפלטפורמה מציעה לכם מתנה ומעניקה כרטיסיית חינמון יומי, באמצעותו תוכלו לבצע רכישות מיקרו שעשויים להפוך לפרסים גדולים במשחקים כמו באטל רויאל (Buttle Royal) או ספין אנד גולד (Spin & Gold). כדי לממש את ההטבה הזו, כל שעליכם לעשות הוא להתחבר לפלטפורמה מידי יום.
  2. הפוטנציאל להרוויח הוא חלק בלתי נפרד מסצנת המשחקים מזה עשרות שנים, וחדירתו לזירה המקוונת הוסיפה את האקשן שהיה כל כך חסר שם. אין זה מפתיע שתעשיית המשחקים המקוונת צמחה כל כך במהלך 3 השנים האחרונות. כנראה שב- GGPOKER יודעים איך לגרום לזה להרגיש ולהיות אמיתי.
  3. ביטוח אול אין – מי שמבטח את עצמו יכול להיות רגוע גם כשהוא מפסיד. תכונת הביטוח מאפשרת להקל על השחקן בזמנים בהם היד שלהם נמשכת. כדי להיות זכאים לביטוח הזה עליכם לעמוד בכמה תנאים. אחד מהם הוא שעליכם להיות השחקן עם הסיכוי הגבוה ביותר לנצח כשאתם נכנסים אול אין.
  4. Smart Hud – שחקנים יכולים להשתמש ב-Smart Hud כדי לקבל מידע על יריביהם תוך מעקב אחר הנתונים הסטטיסטיים שלהם. בשימוש נכון, אתם יכולים להיעזר בכלי הזה כדי לקבל החלטות מושכלות יותר, מכיוון שהוא מסוגל לקבוע האם היריבים שלכם אגרסיביים מדי או פסיביים מדי. בטורנירים אתם יכולים לראות את סך ההצלחות של היריב בפלטפורמה ולקבוע האם זה מישהו שאתם רוצים להתמודד מולו.
  5. PokerCraft – כלי נוסף שזמין בפלטפורמה, ויכול לסייע לכם לשפר את מיומנויות המשחק שלכם על ידי צפייה חוזרת במהלכים שביצעתם ובתרחישים שונים שנקלעתם אליהם במהלך המשחק. גם אם אינכם משתמשים בו ככלי למידה, אם ביצעתם מהלך שאתם גאים בו, תוכלו להשוויץ בו ולשתף עם חברים.
  6. הגנת הבועה – אף שחקן לא אוהב להיות זה שמודח לפני הניצחון. כדי להגן עליכם מעמדת הבועה הזו, כל שעליכם לעשות הוא לחפש את חותמת ה-Bubble Protection בלובי הטורניר ולרשום את האירוע לפני שהוא יוצא לדרך. אם תסיימו ממש רגע לפני הסוף, תקבלו בחזרה את ההשקעה שלכם בהתאם לתנאים המפורטים באתר.
  7. בונוס קבלת פנים – אם אין לכם עדיין חשבון, כדאי שתיכנסו כבר עכשיו. בפלטפורמה תהנו מבונוס קבלת פנים שאי אפשר לסרב לו. הבונוס משתחרר בהתאם למעורבות שלכם באתר ומידת ההשקעה, כשעומדים לרשותכם 90 יום לשחרר ממנו כמה שיותר. פרט לכך, שחקנים חדשים שמפקידים יכולים ליהנות מ"ירח דבש", שמציע השלמת אתגרים יומיים וזכייה בפרס ברגע שמשלימים 3 אתגרים.
  8. קראו עוד על קרנות גידור ועל השקעת הכסף שלכם בצורה חכמה.

 

לסיכום,

ככל הנראה, זירת המשחקים האינטרנטית תמשיך לגדול, לפחות בזמן הקרוב, אך מה שבטוח הוא, שהפלטפורמה שהחלה את דרכה רק לפני 5 שנים השכילה לעשות את זה טוב. לא בטוח שהיא הייתה זקוקה לקורונה כדי לצמוח, אך ללא ספק, זה שיחק לטובתה. כעת, כל מה שנותר לה הוא לנצל את המומנטום, ונראה שהיא עושה את זה היטב.

 

 

דילוג לתוכן