ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

שרשרת לגבר – איך עושים את זה נכון?

אוקטובר 4, 2022

הכל התחיל בגבר נועז אחד שהחליט לענוד שרשרת ולא להשאיר את התענוג רק לנשים. מאותו רגע שרשראות נהיו אקססורי כמעט חובה לכל גבר שרוצה להוסיף יחודיות לסטייל שלו. קבלו את המדריך המלא לאיך להתאים שרשרת לגבר כך שכל לוק ייראה מתוחכם ואופנתי!

 

אילו שרשראות לגבר אפשר למצוא כיום?
בימינו ממש לא קשה למצוא שרשרת לגבר. אם כבר, זה אפילו פשוט יותר מתמיד. כמעט בכל חנות או דוכן תכשיטים תוכלו למצוא מעמד (בדרך כלל אפילו כמה) עם המון סוגי שרשראות. ביניהם תוכלו למצוא את הסוגים הבאים:

  • שרשראות מתכת – יכולות להיות עבות או דקות, אך בדרך כלל מדובר בסוג כלשהוא של מתכת, כסוף, זהב או שחור, המורכבת משלשלאות קטנות שיוצרות שרשרת גדולה.
  • שרשראות מתכת עם תליון – בדרך כלל הן דקות יותר ומכוונות את תשומת הלב אל התליון. התליונים מגיעים באין ספור צורות וגדלים, וכל חנות מספקת אפשרויות אחרות של תליונים. גברים רבים משתמשים בתליונים כדי להביע עמדה או לספר סיפור קטן על עצמם. למשל, מוזיקאים יאהבו ללכת עם תליון בצורת גיטרה או מיקרופון. העניין כמובן לא מחייב, אך מתווסף עוד נופך משמעותי לתכשיט כאשר הוא מייצג משהו באישיות של העונד אותו.
  • שרשראות חרוזים או עור – אלו נחשבים דווקא טרנדים יחסית חדשים בהתחשב בעובדה שחרוזים ועור נחשבו עד תקופה מסוימת כ'חומרים לא קונבציונאלים', ובעיקר נשים השתמשו בו במהלך השנים כמו למשל שרשראות פנינים, או צ'וקרים מעור. אך המגמה התפתחה וכעת גם גברים יכולים להנות משרשראות בסגנון המותאמות לסטייל הגברי ומוסיפות אקסטרה יחודיות.


איך להתאים את השרשרת לגבר ולתלבושת שלו?
 קודם כל חשוב לזכור שתכשיטים הם לרוב עניין של טעם אינדיבידואלי. שני גברים יכולים ללבוש את אותה התלבושת בדיוק וכל אחד מהם יעדיף לענוד שרשרת אחרת שלדעתו מתאימה יותר. זה מה שהופך את העניין לכל כך יפה ומיוחד – כל אחד יכול למצוא משהו ולהפוך אותו לייחודי שלו.
למי שכן מתלבט איך להתאים אליו את השרשרת, יש כמה כללי אצבע שתמיד מומלץ לעקוב אחריהם:

  • סגנון אופי – אם כבר מדברים על יחודיות, הדבר שהכי יחודי לכל אחד מאיתנו הוא האופי שלנו. יש בנינו יותר מופנמים ויש יותר מוחצנים, וכך גם כאשר מדובר בתכשיטים. לגבר בעל אופי מופנם ושקט יותר, תתאים שרשרת דקה וארוכה עם תליון שמשמעותי לו. אם גבר שקט יבחר ללכת עם תכשיט גדול וראוותני, כנראה שזה יתפוס הרבה תשומת לב מהסביבה, שאולי לא בהכרח תשמח אותו, במקום סתם להחמיא לו ללוק. לחילופין, לגבר בעל אופי מוחצן תתאים יותר שרשרת צבעונית ומובחנת, שתיצור שיח סביבה ומאנשים שיסתקרנו לדעת עוד עליה.
  • סגנון לבוש – כמו בתכשיטים, גם הבגדים שאנו בוחרים ללבוש משתנים לאדם לאדם ומתאימים בדיוק לאופי ולהעדפות האישיות של הגבר. כאשר בוחרים תכשיט איתו נרצה להסתובב, בין אם באופן קבוע או חד פעמית לאירוע כלשהוא או מסיבה, יש לקחת בחשבון את סגנון הלבוש הכללי שלנו כדי לוודא שהשרשרת לא 'נבלעת' בתוך הבגד אלא מרימה אותו, מחמיאה לו ויוצרת מראה ייחודי ומושקע.
  • שאר התכשיטים והאקססוריז – חשוב לזכור לא להעמיס יותר מדי תכשיטים. כלומר, אם כבר התקשטנו בעגילים וכמה צמידים, ייתכן ששרשרת תהיה קצת מיותרת. אם רוצים גם וגם וגם, צריך לדאוג שלפחות שני אלמנטים יהיו עדינים על מנת לא ליצור מראה עמוס וכבד, אלא אלגנטי ומחוכם. לדוגמא, אם בוחרים בשרשרת מתכת גדולה וכבדה, נרצה שהעגילים באוזניים יהיו קטנים וצמודים והצמידים יהיו דקים גם כן. כך שאר התכשיטים למעשה יתמכו בשרשרת במקום להאפיל עליה וליצור מראה כבד באופן כללי.

 

בסופו של דבר זכרו כי מדובר בטעמכם האישי, ולכל אחד יש את הטעם שלו שהופך אותו למיוחד. עצות אלו נכתבו על מנת לכוון אתכם מעט כאשר אתם בוחרים תכשיט אך הן בהחלט לא מחייבות וכל אחד יכול למצוא שרשרת לגבר שהוא מתחבר אליה ולהתאים לה לבוש שאולי מישהו אחר לא היה בוחר בו. אם תרצו ייעוץ קצת יותר מעמיק בנוגע לאיזו שרשרת תוכל להתאים לכם, מוזמנים לפנות אלינו ואנחנו נשמח לעזור להתאים לכם את האחת!

דילוג לתוכן