ההגדרות השתנו ונשמרו בהצלחה
צור קשר

תכנון נכון של מטבחי גינה

אוקטובר 18, 2021

כשהימים מתארכים ומזג האוויר מתחיל להשתנות, בעלי בתים רבים מעוניינים להעביר את הפעילות הפנימית השגרתית שלהם החוצה, וארוחות בחוץ הם חלק מהבילוי החיצוני הביתי. אבל כשאתם מתכננים מפגש 'על האש' או ארוחת ערב בחוץ, כשהמטבח והציוד שלכם נמצאים בתוך הבית, סביר להניח שתבזבזו יותר זמן על ריצה הלוך ושוב מאשר בילוי עם האורחים.

על מנת לפתור בעיה זו, מומלץ לשדרג את הבית עם בחירת הדגם המתאים מהדגמים הזמינים של מטבחי גינה.

יותר כיף לאכל בחוץ

מטבחי גינה מרחיבים את חללי המגורים באמצעות יצירת מקום חדש ליהנות מהזמן עם המשפחה והחברים באווירה נינוחה בגינה. מטבחי חוץ מושכים משפחות לבלות ביחד, ויש משהו מיוחד באוכל שמבושל על הגריל. הוא טעים יותר וכיף להכין אותו.

נציגי חברה שמתמחה בתכנון ועיצוב מטבחי גינה, ימליצו על תכנן המטבח שלכם כך שיתאים לאורח החיים שלכם. בתכנון המטבח החיצוני האידיאלי, מומלץ לדמיין אותו, לחשוב על המאכלים שניתן לבשל והאורחים שיוזמנו. באיזו תדירות אתם מתכננים להשתמש במטבח החיצוני? איפה הכי נוח לכם לאכול?

התשובות יסייעו לכם להחליט על הדגם המתאים מהדגמים הזמינים של מטבחי גינה, כולל המיקום שבו הוא יותקן, ומה הוא צריך לכלול על מנת שיהיה פונקציונלי ונוח.

שיקול השירותים הזמינים עם מטבחי גינה

כנקודת התחלה, יש לתכנן אזור בישול והכנה, פינת אוכל ואזור שמוקדש למפגשים משפחתיים וחברתיים, כגון בר או פינת ישיבה עם כמה כיסאו נוח. אם אתם מתכננים לבצע את רוב הכנות האוכל והניקיון שלכם בחוץ, מומלץ לכלול שטח דלפק גדול, כמו גם כיור בגודל מלא עם חיבור למים קרים וחמים.

ואם אתם מתכננים לארח מפגשים גדולים, כדאי מהדגמים של מטבחי גינה, דגם שמאפשר התקנת מייצר קרח, ברז בירה או מקרר לאחסון נוח של מאכלים ומשקאות קרים.

שיקול המיקום

מטבחי גינה ניתנים למיקום בכל מקום בשטח החיצוני של הבית, אבל ככל שהמטבח החיצוני רחוק יותר מהבית, כך תצטרכו להפעיל קווי גז, מים וחשמל רחוק יותר.

חוץ מזה, אם תמקמו את המטבח הרחק מהבית, יש להפוך את השטח למאובזר יותר כך שלא תצטרכו להשקיע יותר מדי זמן בהעברת אספקה ומזונות הלוך ושוב. מטבחי גינה שנבנים ממש קרוב לבית, יכולים לנצל את הנוחות של המטבח הפנימי.

שיקול התאורה

תאורת מטבחי גינה צריכה להיות עדינה, עם גופי תאורה שאינם מודגשים ומספקים תאורה בהירה ככל הדרוש לאזורים ספציפיים. על מנת להשיג מטרה זו, כמה סוגים שונים של תאורה שמשמשים בשילוב הם היעילים ביותר.

פנסים תחתונים תלויים על עצים, פרגולה או קירות מספקים תאורה רכה וכללית, בעוד שתאורת משימה שמותקנת ליד הגריל או אזורי עבודה אחרים תקל על הכנת האוכל. תאורת שבילים ומדרגות תגביר את הבטיחות בשבילים, ותאורת הדגשה מדגישה מאפייני מים או נוף ייחודיים תוך הוספת אווירה לחלל.

דילוג לתוכן